Keukenhof

3 mei 2018 - Keukenhof, Lisse, Nederland

3 mei ben ik samen met mijn Oma naar de Keukenhof geweest. Ben zelf nog nooit eerder geweest maar heb mijn ogen uitgekeken, wat een prachtig park is het. Het is een oud park met oude beuken en in het midden een gigantische vijver. Hier kan je helemaal om heen lopen. Rondom de vijver en de rest van het park is gevuld met prachtige bloeiende tulpen.... Ik begin krijg hier spontaan een glimlach van op mijn gezicht. Wat zien die bloeiende tulpen er mooi uit. In verschillende kleuren en grote's. Echt een aanrader om hier een keer te gaan kijken.

Alleen is het jammer dat het zo toeristisch is dat je het idee hebt dat je toerist in eigen land bent. Hierdoor is het park druk en kun je niet overal rustig kijken zonder dat er andere mensen hier en daar op de foto willen.

DSC00905

Tip:Wil je niet al te duur naar de Keukenhof. Zoek dan naar aanbiedingen. De Hema, NS voordeel ect. hebben vaak leuke aanbiedingen om naar het Keukenhof te gaan. Zelf heb ik via de NS, 2 voordeelkaarten gekocht. Dit is trein+bus+entree.